AvorinoJembatan naik hidraulik tetapPenjelasan pemeriksaan industri

  • masa pelepasan:2024-04-27 11:36:21
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:67
  • Penerangan pantas:

    Avorino, jambatan boarding hidraulik adalah alat yang biasanya digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barangDalam singkat

Kandungan artikel
jambatan boarding hidraulik adalah alat yang biasanya digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang

Dalam singkat, dengan frekuensi yang tinggi penggunaan. Pilihan yang tepat dan pemeliharaan komponen adalah penting. Kadang-kadang, perincian boleh menentukan kehidupan perkhidmatan jambatan boarding, dan keputusan tidak boleh dibuat tanpa pengetahuan. Performasi yang baik dari pelbagai komponen jambatan boarding hidraulik adalah satu syarat untuk menyelesaikan operasi ketinggian tinggi dengan kualiti dan kuantiti. Kami harap kandungan di atas akan membantu dengan kemampuan pembelian dan pemeliharaan komponen bridge Saya harap ia akan membantu anda dalam proses penggunaan masa depan.

Sekuensial

AvorinoKedua, sebelum menggunakan paksi penerbangan hidraulik juga diperlukan untuk memeriksa jika ada minyak dalam pengurang, dan suhu meningkat berlebihan dalam rumah. Jika ada kebocoran minyak, diperlukan untuk memeriksa aras minyak dalam rumah, jika tidak cukup minyak, dan menambah minyak. Jika ada bunyi yang tidak normal atau suhu yang cepat meningkat, paksi, dll. Jika ada perbezaan, maka hendaklah kamu beralasan. Untuk orang-orang yang tidak dapat diperlakukan, laporkan kepada pasukan mekanik dan elektrik untuk perbaikan, dan gunakan industri jambatan naik. Jika tidak, industri jambatan naik dilarang menggunakan sokongan anti slip pada hujung dua roda jambatan naik untuk menghalang jambatan naik bergerak; Jembatan penerbangan sedikit lebih tinggi dari platform bawah kenderaan disebabkan pergerakan manual hidraulik. Kembalikan kenderaan ke jambatan naik, yang dianggap sebagai jambatan naik langsung, sehingga ruang sambungan di kepala jambatan naik boleh ditempatkan di platform bawah kenderaan, dan kemudian brek. Brek hidraulik digunakan untuk menekan jambatan papan ke atas platform bawah kenderaan. Jika jambatan pengangkutan tidak bersandar di bawah bagasi, ia boleh dibuat dari plat besi yang tidak stainless. Masukkan besi di jambatan papan langsung ke dalam klip dan selamatkannya.

Pastikan trak berhenti tepat di ujung depan jambatan boarding tetap dan menggunakan brek tangan untuk mengendalikan jambatan boarding hidraulik tetap.

Untuk menghindari kemalangan yang mungkin berlaku di dalam jambatan penerbangan semasa turun. Pasang blok anti-kejadian (juga dikenali sebagai bar penimbal) di platform untuk mengurangi kerosakan kepada jambatan dan bangunan papan. Semasa menggunakan jambatan naik, jika ia digunakan dengan betul menurut arahan dan peraturan, pemeliharaan biasa patut dilakukan di jambatan naik, dan perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan beberapa perincian, yang boleh memperlambat penuaan jambatan naik dan memperpanjang hidup perkhidmatannya. Memperbesarkan nilai jambatan naik.


AvorinoJembatan naik hidraulik tetapPenjelasan pemeriksaan industri



Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap,AvorinoJembatan naik hidraulik bergerak, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

Aktifkan butang atas. Apabila papan mencapai tinggi tinggi, plat meliputi akan secara automatik lurus dan selari dengan panel. Pada masa ini, lepaskan butang atas dan panel akan secara automatik turun sehingga ia menyambung dengan kereta. Apabila disahkan, operasi boleh dimulakan. Selepas menunggu kerja rumah selesai, tekan butang atas untuk memandu kenderaan jauh. Lepaskan panel butang dan ia akan secara automatik turun ke keadaan asalnya, selari dengan platform kargo.

Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.

Pengurusan ekonomiLakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen, seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.

Modul keseluruhan paip masuk air dari jambatan boarding hidraulik mesti mempunyai sistem hidraulik yang masuk akal semasa proses aplikasi, sehingga peralatan mempunyai ketat udara yang baik dan jangka layanan panjang, dan tinggi peralatan ditetapkan pada platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. The hydraulic press boarding bridge is used to maintain rapid loading and unloading of goods

Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.


AvorinoJembatan naik hidraulik tetapPenjelasan pemeriksaan industri



Dengan cara ini, jambatan naik hidraulik tetap memenuhi keperluan untuk pengendalian kargo dalam terma kekuatan, kestabilan, kestabilan, pembawa muatan, kesehatan, fleksibiliti efisiensi, dan aspek lain, dan penggunaan kestabilan memberikan keuntungan besar. Kami menyediakan pelbagai kilang jambatan boarding, dan operasi jujur kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama.

StatistikSekuensial

Saluran angkat telah diperiksa dan dinyahpepijat sebelum meninggalkan kilang, dan semua indikator teknikal memenuhi keperluan perancangan. Apabila digunakan, hanya bekalan kuasa perlu disambung,AvorinoJembatan pengangkutan bekas, dan sistem hidraulik dan elektrik tidak perlu disesuaikan. Sebelum menggunakan saluran, perlu memeriksa dengan hati-hati sistem hidraulik dan elektrik, dan hanya menggunakannya jika tidak ada kebocoran atau kebocoran kosong.

Apabila jambatan papan sedang berfungsi (semasa memuatkan), tombol manual menyala. Kaedah diagnosis ketepatan, juga dikenali sebagai kaedah diagnosis objektif, merujuk kepada penggunaan alat pengesan (pemeriksaan dan ujian) dan sistem komputer elektronik untuk menganalisis kuantitatif unsur hidraulik dan sistem hidraulik jambatan papan, untuk mengenalpasti lokasi dan penyebab kesalahan. Mesin pemotong tali pinggang hijau terutama putar filem kepala sisi, dan bawah untuk menyelesaikan pemotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan rumput. Mesin mempunyai penampilan sederhana, sangat mudah untuk bergerak,AvorinoBridge Mobile Boarding Bridge, mudah untuk beroperasi, dan boleh menyesuaikan tinggi secara bebas. Ia juga boleh memotong tali pinggang hijau atas, sisi, dan situasi sebenar bulu sumber menentukan spesifikasi dan dimensi lif muatan hidraulik akhir. Ini termasuk lebar dan kedalaman rakit, serta keadaan lubang dan bilik mesin. Pemotong kenderaan yang diletakkan adalah milik skema teknikal peralatan mesin kebun, yang termasuk kenderaan yang membawa muatan dan pemotong yang diletakkan pada kenderaan yang membawa muatan. Hasis pemotong diletakkan dengan stesen pam hidraulik dan kumpulan hidraulik. Lengan menegak dibahagi menjadi lengan menegak dalaman dan lengan menegak luar, dan lengan menegak luar boleh bergerak ke atas dan ke bawah dibawah tindakan silinder minyak angkat; Kaedah diagnostik tepatnya termasuk (b ā o kuò) Kaedah ujian alat, kaedah analisis minyak, kaedah akustik getaran, kaedah ujian ultrasonik, dan sistem ahli diagnostik komputer.

AvorinoJambatan muatan dan muatan tetap: Jambatan muatan dan muatan tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jambatan antara trak dan platform kargo dalam gudang, dan forklift dan kenderaan lain boleh bergerak dan muat barang dalam batch dalam trak. Hanya satu orang yang boleh bekerja untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Ia memungkinkan perusahaan untuk mengurangkan jumlah besar kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, guna peluru untuk periksa jika valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.

Lakukan pemeliharaan dan pemeriksaan komponen seperti pintu lif, pintu naik, dan kandang penggantian.


CeresMaklumat produk lain
  • OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

    OzgonBerapa harga pengubah 1600KVAKaedah pemeriksaan kualiti

  • Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

    Maison AlfordPlatform angkat elektrik hidraulikCiri-ciri pengenalan dan prinsip kerja

  • Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

    Maison AlfordTekanan hidraulik paksi naikDapat mengurangkan kedutan dengan mengawal proses pengeluar

  • MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

    MiamiJembatan boarding jenis platformMain peranan tonggak dalam industri

  • MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

    MiamiHarga untuk membuka jembatan naik bimbitBerkaitan dengan penggunaan kumpulan reel nilai mengang

  • MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

    MiamiLif rumah villa penglihatan kecilMana yang lebih baik

  • BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

    BalykchyBerapa harga pengubah 2000kVARamalan Prospek Industri

  • NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

    NantelPlatform angkat hidraulikAnalisis prestasi yang komprehensif

  • segera:Peringatan: Maklumat AvorinoJembatan naik hidraulik tetapPenjelasan pemeriksaan industri memberi anda AvorinoJembatan naik hidraulik tetapPenjelasan pemeriksaan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan AvorinoJembatan naik hidraulik tetapPenjelasan pemeriksaan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk AvorinoJembatan naik hidraulik tetapPenjelasan pemeriksaan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian AvorinoJembatan naik hidraulik tetapPenjelasan pemeriksaan industri. AvorinoJembatan naik hidraulik tetapPenjelasan pemeriksaan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di AvorinoJembatan naik hidraulik tetapPenjelasan pemeriksaan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!